HTML

Smallpile

Friss topikok

  • WebTiger: @chazz: Igaz! Akit egyszer megcsapott egy Honda szele, az nehezen szabadul tőle. Te tudod, miért í... (2010.11.14. 18:07) Mazda
  • chazz: Ez gyönyörű bejegyzés.:) Amit nem sikerült leírni, majd remélem elmondod személyesen. robi (2010.09.03. 15:13) 2010. szeptember 1.
  • adathordozok.hu: HEJ HO-HEJ HO! :) Ági&Jani :) (2010.09.01. 23:44) Hanni - Esti mese

Linkblog

PS3 - Uncharted 2 - Among Thieves

2011.03.17. 15:06 WebTiger

Az utóbbi időben rengeteg munkám volt mind otthon, mind a munkahelyen ezért csak mostanában fogok hozzájutni, hogy bepótoljam az elmúlt hetek történéseit.

Nemrégiben vettem egy PS3 gépet. Igazából a blue-ray lejátszási lehetősége izgatott, és a játék másodlagos volt. Ehhez képest blue-ray-t nem nagyon néztem rajta, viszont egy játékot már kivégeztem. Erről szeretnék most írni röviden. A játékot az eladó ajánlotta. Én már régóta szemeztem vele, de PS3 gép nélkül érdektelen volt számomra. Ez az Uncharted aminek megjelent az első ill. második része is. Én a géphez az elsőt választottam, de az eladó a másodikat ajánlotta, hogy ezt mindenféleképpen látnom kell. Nem csalódtam. Azóta nézegettem PS3 sikerlistákat és többnyire ez a játék vezet a toplistákon, persze ahogy szokták volt mondani…’ízlések és pofonok…’

Szóval kb. két hete belevágtam a nagy kalandba: ’Uncharted 2 – Among Thieves’. A játék alapvetően kalandjáték, rengeteg FPS elemmel. A történet egy Kolombusz körüli kincs hajtóvadászatáról szól, akciódús elemekkel, csodálatosan kidolgozott helyszínekkel, nagyon jól eltalált karakterekkel és teljesen nagyfilmes filmbetétekkel. Ezek a játékok már annyira profin meg vannak csinálva, hogy tényleg minden részletükben – a legapróbb grafikai elemekig, hanghatásokig tökéletesen ki vannak dolgozva és ettől az általuk nyújtott játék élmény lehengerlő.

A játékot leginkább egy felturbózott Tomb Raiderhez hasonlítanám, de annál minden szempontból sokkal jobb. Mondom ezt annak ellenére, hogy itt a főhős egy Indiana Jones szerű figura és nem a csodaszép pixelNŐ. Persze jó nőkből itt sincs hiány! A játékmenet és a helyszínek nagyon jól el vannak találva. Egymást váltják az ügyességi és logikai részek, az egyszerű és a taktikát igénylő lövöldözős részek. Változatos fegyvernemek és lehetőségek tárháza, mégis az egyszerű irányíthatóság megmarad. Mondjuk, aki kitalálta ezt a joystick-es lövöldözést, azt nem nevezném felhasználó barát embernek, de meg lehet szokni.

Találtam egy nagyon jó honlapot, ahol korrekt ’walkthrough’ leírást lehet találni, amire egyébként nagy ritkán van csak szükség.

A helyszínek: Törökország, Borneó, Nepál, Himalája.

A játékban 98%-ig jutottam el. A fő gonosz, Lazarevicset azonban nem volt cérnám legyűrni, így sajnos a végső megmenekülés képei egyelőre titokban maradtak.

Most inkább az első részt gyűröm, ami kezdetben fapadosabbnak bizonyult, de saját hangulata hamar megragadott. Ősszel ígérik a harmadik részt!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: játék ps3 uncharted

A bejegyzés trackback címe:

https://webtiger.blog.hu/api/trackback/id/tr522747315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása